okt 20, 2014

Move: stilstaan bij wat je doelgroep beweegt


Move is een creatief brand experience bureau. Al meer dan twintig jaar ontwikkelt het bureau impactvolle events en activiteiten. Ter voorbereiding van een veiligheidsevenement van Shell was Move op zoek naar een presentatiekoffer voor de deelnemers. Jacobs heeft een gepersonaliseerde presentatiekoffer geleverd. Deze op maat gemaakte koffer is geschikt om al het voorbereidend materiaal in op te bergen.

Betrokkenheid leidt tot beweging

Move, people & experience marketing in Haarlem, heeft als visie 'betrokkenheid leidt tot beweging' en ze vinden de mens het krachtigste medium. Interesses en behoeftes van de doelgroep staan centraal bij het ontwerp van events. Van conceptontwikkeling tot productie, Move kan op elk niveau aansluiten.

Move heeft in 2013 de Gouden Giraffe voor deelname gewonnen. Dit is een award voor bedrijven en personen in de Live Communication branche. Speciaal voor de organisaties die regelmatig hun nek uitsteken. Bijvoorbeeld door een sterk, origineel, gewaagd, resultaatgericht en maatschappelijk verantwoord concept te bedenken voor de realisatie van een succesvol evenement. Dat is een mooi meetbaar resultaat.

Een veilige presentatiekoffer

De gepersonaliseerde presentatiekoffer met inhoud was voor een jaarlijks terugkerend (globaal) veiligheidsevenement. Dit jaar was het thema 'neem de tijd voor veiligheid'. Werknemers konden ideeën met elkaar uitwisselen om zo elkaar te helpen de werkplek veiliger te maken. Dit concept is verwerkt in het ontwerp van de presentatiekoffer en afgewerkt met een mooie houten look. De presentatiekoffer is ontwikkeld door Move en geproduceerd door Jacobs.

Nieuwsbrief

Op de hoogte van nieuwe producten blijven? Schrijf nu in op onze nieuwsbrief.